COMUNICADO
Este contenido será modificado temporalmente en atención a las disposiciones legales y normativas en materia electoral, con motivo del inicio de periodo de campaña.

Instituto de Ecología, 42 años de hacer ciencia.

CURSOS Y SEMINARIOS

curso-tecnicas-para-el-estudio-de-la-fauna-y-su-habitat-en-zonas-aridas
curso-latinoamericano
diplomado-restauracion-de-ecosistemas-y-servicios-ambientales-2018

ANUNCIOS

seep-2018-11th-international-conference-on-sustainable-energy-environmental-protection
epn-llama-a-proteger-la-ciencia-y-tecnologia
en-memoria-pedro-reyes
11-concurso-nacional-de-soluciones-habitacionales-de-vivienda-sustentable-con-madera
ii-congreso-latinoamerica-bosques-y-agua
fairchild-challenge-2017

SEEP 2018 • 11th International conference on sustainable energy & environmental protection

8-11 May 2018  1st call for papers

The Sustainable Energy and Environmental Protection conference provides a forum for both researchers and practitioners around the world to present papers on recent developments in this field. The organising committee of the conference invites papers from researchers and practitioners from academic as well as industry within the scope of the conference subjects.

M. Luisa Martínez

M. Luisa Martínez works in the Network of Functional Ecology at the Institute of Ecology, in Xalapa, Veracruz, Mexico. She is a Plant Ecologist with research interests in plant community dynamics, ecosystem services and human impact on the coasts. She works mainly with coastal ecosystems (coastal dunes, mangroves).

LEER MAS

Vista de impactos Artículos